AMS-Bkk - Reisverslag uit Banglumpoo, Thailand van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu AMS-Bkk - Reisverslag uit Banglumpoo, Thailand van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu

AMS-Bkk

Blijf op de hoogte en volg Rayditaloulilyreva

02 Februari 2017 | Thailand, Banglumpoo

Daar zijn we dan!

Ik zal vanaf het begin beginnen.
We werden met de taxi opgehaald thuis. De meiden waren lichtelijk hysterisch en vonden het spannend en dat resulteerde in constant gepraat, maar dan echt constant :).
Op Schiphol door alle controles en toen naar de MacDonalds voor een happy meal.
De vliegreis is me uiteindelijk wel meegevallen. Als je niets verwacht kan het ook niet tegenvallen ;).
Lou was alleen wel echt ziek. Die begon na een uur, net toen iedereen z'n eten had, met spugen, echt alles onder ( bespaar jullie de details). Ze is daar de hele vlucht ook niet mee opgehouden. Echt een ziek vogeltje. Heel zielig. Ze hadden alle 3 vrij goed geslapen. Ik helemaal niet. Heb maar een boek (uit)gelezen. Aangekomen in Bangkok werden we door een meneer opgehaald en naar ons hotel gebracht. Het Prince Palace Hotel. Immens groot. En het lijkt ook echt op een paleis. De tocht van de lobby naar onze hotelkamer duurde serieus 15 minuten. Vond Ray iets minder leuk met 40 kilo op z'n rug :).
We hebben een two bedroom suite. Dus 2 slaapkamers en woonkamer, heel relaxt. We hebben de spullen gedropt en zijn toen meteen naar het zwembad gegaan. Die meiden waren aan het genieten, heerlijk om te zien! Ze spelen ook zo leuk met elkaar. Na een uurtje zijn we naar boven gedaan en hebben roomservice besteld. Witte rijst voor Lou en wij fried Rice. Echt zo iets simpels maar zo lekker, niet te doen. Rond half 9 naar bed en iedereen sliep meteen. Om half 1 werd de eerste wakker en om 4 uur sliepen we eindelijk weer. Lang leve de jetlag! Om 8 uur smorgens niemand wakker te krijgen natuurlijk. Ontbeten en toen bij het zwembad gaan liggen. Ze hebben bij dit hotel 2 zwembaden. Dus nu lagen we bij de andere. Heerlijk. Het is echt zo goed weer. Ik ken Bangkok alleen maar benauwd en warm, zweterig. En nu is het gewoon lekker, uiteraard wel warm. Die meiden hebben het toch wel snel koud als ze aan het zwemmen zijn.
Ik ben met Lou nog even rondje door de buurt gaan lopen, waren meteen verdwaald. Story of my life.
Zo net even geslapen. Kreeg weer niemand wakker. Die meiden zijn nu verstoppertje aan het spelen en dan gaan we zo nog even zwemmen. Ze hebben een restaurant bij het zwembad dus ik denk dat we daar een hapje gaan eten. Ze hebben bij dit hotel ik geloof wel 5 restaurants. Wij zitten in Tower D op de 22e etage. Gaaf uitzicht over stuk van de stad.
We hebben besloten, eigenlijk thuis al om bij het hotel te blijven deze dagen. Lou is nog steeds niet lekker, eet ook echt helemaal niets en is doorschijnend wit. Maar ook gewoon even bijkomen, niets hoeven en lekker relaxen.

Die meiden krijgen btw een aandacht, mijn hemel. Begon op Schiphol al maar bij aankomst in Bangkok was het hek van de dam ;). Echt iedereen zegt iets, zit aan ze of lacht van een afstand. Even wennen voor die meiden. Reev geeft haar vuile blik aan iedereen, lou heel verlegen en Lil weet het nog niet zo goed. We zeiden dat je gewoon gedag kan zeggen of je zwaait naar ze. Lily staat nu de hele dag naar iedereen te zwaaien, diva.
Morgen nog lekker een dagje hier en dan de dag erna ( 4 feb) vliegen we in de ochtend naar Chiang mai.

Tot snel! Liefs

  • 02 Februari 2017 - 12:08

    Katinka:

    Lieve Dita,

    wat fijn om iets te lezen. Ik krijg zoveel vragen van iedereen of ik al iets gehoord heb, en zelf was ik ook erg benieuwd. Arme Lou, ik hoop dat ze snel opknapt!
    Fijn hotel he? Ja, het is gigantisch, maar het straalt ook enorm rust uit vonden wij. En die zwembaden, zo fijn!

    Kom lekker tot rust, de vakantie is begonnen! Geniet ervan samen!

    Liefs Katinka

  • 02 Februari 2017 - 12:29

    Jeanne:

    Wat een leuk verslag, wat zielig voor Lou,hoop dat ze snel opknapt. Lieverds geniet er maar van en ik kijk uit naar t volgende verslag dikke kus mamma/Oma

  • 02 Februari 2017 - 12:40

    Yvette:

    Hé avonturiers.
    Dit zit er weer op en nu lekker genieten!
    Tot snel! X

  • 02 Februari 2017 - 12:53

    Lola:

    Diet, klinkt relaxt allemaal..
    Wel vreselijk dat Lou zo moest spugen, arm kind!
    Ik hoop dat ze snel opknapt en dat jullie jetlagvrij zijn!
    Dan kan het echte genieten beginnen!!
    Leuk om je verslag te lezen, ik kijk uit naar de volgende

  • 02 Februari 2017 - 20:28

    Claudia :

    Hai diet,

    Nou fijn dat de tweeling wel al opgeknapt is. Nu lou nog, wat een drama dat spugen. Hopelijk knapt ze snel op. Geniet van elkaar xx

  • 03 Februari 2017 - 12:24

    Dounia:

    Haaaiii Dita,

    Wat fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. En dat de meiden het naar hun zin hebben. Wel jammer dat lou weer de dumpe is :( . Ik hoop dat ze snel beter wordt. Geniet ervan !! Kijk nu al uit naar je foto's in Chiang Mai.

    Doe lekker rustig aan, ontspan en geniet van jullie vakantie samen !!

    Dikke kus en knuffel xxx Dounia !

  • 04 Februari 2017 - 22:33

    Alexia:

    Nou linkje deed t niet dus ik zelf typen kom ik uit bij een fam van Schaik die 25 jaar getrouwd zijn en een rondreis met een camper maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Banglumpoo

Thailand

Bangkok, Chiang Mai, Koh Chang, Koh Mak, Bangkok.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2017

Bangkok

20 Februari 2017

Koh Mak

15 Februari 2017

Koh Chang

10 Februari 2017

Chiang mai- Koh Chang

07 Februari 2017

Chiang mai
Rayditaloulilyreva

Ray (48), Dita (37), Lou (4), Lily (2) en Reva (2) gaan op 31 januari 2017 naar Thailand voor 4 weken.

Actief sinds 07 Dec. 2016
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 6816

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 02 Maart 2017

Thailand

Landen bezocht: