Bangkok - Reisverslag uit Godown, Pakistan van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Godown, Pakistan van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Rayditaloulilyreva

01 Maart 2017 | Pakistan, Godown

Goedemorgen,

We zaten dus de hele dag niets te doen op dat overheerlijke eiland. Na 6 nachten gingen Yvet, Jorick en de kids terug naar Bangkok. Wij bleven nog 2 nachten langer.
Was wel even schakelen als
Je zo een tijd samen bent geweest. Kindjes moesten ook weer even wennen maar al gauw waren ze weer lekker met z'n 3tjes aan het spelen om na 5 minuten elkaars hersens weer in te slaan en daarna weer leuk, en dat de gehele dag afwisselend :)). Ze zijn iig wel op hun gemak. Het is net als
Thuis :).
Maar goed we hebben dus ongelooflijk genoten op Koh Mak. We hebben iedere avond bij het resort gegeten. Zo
Goed eten daar. Ray en ik
Hebben bijna elke avond iets anders van de kaart besteld. Ze hadden dus de een na laatste dag tiger prawns. Ze stonden niet op de kaart die had ie 1 keer in de 2 maanden ofzo. Nou wij besteld (3 stuks). Serieus leken wel 3 kreeften zo groot en zooo erg lekker. Echt zalig gewoon. Had er 1 gepeld en er zat zoveel vlees aan dat mijn
Halve bord gewoon vol Lag met een gepelde tijger gamba. Hoe lekker.

Afgelopen maandag werden we om 8 uur smorgens naar de pier gebracht. Een kleinere speedboat dan de heenreis kwam aanvaren. Wij snel erop,
Konden helemaal achterin zitten,kregen een zwemvest, kids zelfs een kleintje. Nog nooit mee gemaakt ik Thailand. De tocht kon beginnen. Gingen weer keihard, nog harder dan de heenreis en het duurde een uur. We stopten nog 3 keer bij hele kleine eilandjes en toen richting vaste land. Daar stond weer een chauffeur op ons te wachten voor onze tocht naar Bangkok. Die tocht duurde weer 5 uur en was weer lang maar kindjes weer top gedaan!
We zitten nu in een ander hotel dan op de heenweg. In het Ibis Riverside aan de rivier en dit is ook echt een tophotel. Groot zwembad en loungestoelen aan de rivier, heerlijk.

Gister is Carolien gearriveerd. Die had Een vlucht naar Bangkok aangevraagd en gekregen. Joepie! Ze kwam in de namiddag en hebben met z'n allen gegeten en gedronken en toen Ray en de kids naar boven gingen hebben Ca en ik nog even cocktailtje gedronken ( Nou ja Ok 2 :) ).
Vandaag laatste dagje. Ik herhaal ... laatste dagje.
Das mooi K.u.t.
Ik wil gewoon nog niet naar huis, snik.
We hebben het zo lekker gehad. Zo afwisselende dingen gedaan. Echt een mega goede combi.
Voor mijn gevoel Moet alles nog even 'landen' en een plaatsje krijgen en dan gaan we thuis maar weer heel erg na genieten.
Vandaag nog even heel hard genieten van warm weer, van samen zijn met elkaar en van die grote stinkende stad.

Kan niet anders zeggen dat die meiden het zo mega Goed hebben gedaan de hele reis. Tuurlijk kon ik ze wel eens achter het behang plakken. Maar al dat gereis, gesleep en weet ik het allemaal voor die kleine mensjes, al die indrukken. Kan echt niet anders zeggen dat we fantastische kids hebben maar dat wisten we stiekem ook al ;).
De kids liggen nog heerlijk te ronken op
Dit moment en ik ben elke ochtend zo vroeg wakker. Zo irritant. Ik denk dat m'n lijf veel slapen gewoon niet meer aan kan na al die jaren van niet slapen, haha...
ik stop ermee. Fijne dag iedereen xx

  • 01 Maart 2017 - 10:49

    Joke:

    Hi Dita

    Leuk verslag weer, jammer dat het erop zit (neem wat zon mee, zo saai weer hier) maar ik wens jullie een goede reis terug, Lieve groeten

  • 02 Maart 2017 - 03:53

    Trudy:

    Hi lieverd, ik schiet helemaal vol van je verslag. Jammer dat het afgelopen is, maar hier kan je heel lang op teren! En dan het volgend jaar plannen!
    Dikke kussen van OPI XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Pakistan, Godown

Thailand

Bangkok, Chiang Mai, Koh Chang, Koh Mak, Bangkok.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2017

Bangkok

20 Februari 2017

Koh Mak

15 Februari 2017

Koh Chang

10 Februari 2017

Chiang mai- Koh Chang

07 Februari 2017

Chiang mai
Rayditaloulilyreva

Ray (48), Dita (37), Lou (4), Lily (2) en Reva (2) gaan op 31 januari 2017 naar Thailand voor 4 weken.

Actief sinds 07 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1801
Totaal aantal bezoekers 6818

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 02 Maart 2017

Thailand

Landen bezocht: