Koh Chang - Reisverslag uit Ban Kai Bae, Thailand van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Ban Kai Bae, Thailand van Rayditaloulilyreva Schaik - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Blijf op de hoogte en volg Rayditaloulilyreva

15 Februari 2017 | Thailand, Ban Kai Bae

Hallo allemaal,
Hier zijn we weer met een verslagje
Van wat we meemaken.
We zitten nu heerlijk op Koh Chang en leven het eilandleven, kortom: we doen niet zo veel:). Ons resort is prachtig met een overheerlijk zwembad waar we meestal de ochtenden vertoeven.
Het strand is idd 5 minuutjes lopen, 1 straatje door. Het is klein strandje, erg mooi water.
Er zitten hier alleen onwijze veel russen. Zelfs op menu kaarten of bij de massage salons staat het er in het Thais en in het Russisch ( ipv Engels). Het nieuwe Turkije zeg maar :(.
In de namiddag gaan we meestal naar het strand. Kopen bij de 7/11 wat biertjes en chippies en de kids lekker zandkastelen, taarten en koekjes bakken en wij lekker zitten. Heel fijn, zo hoort vakantie te zijn niet waar :))).
Naast ons resort zit een olifantenkamp. Je hoort de hele dag door olifantengeluiden, heerlijk. Ze lopen ook de hele dag met die olifanten ( de kleintjes) op het strand en tegen betaling kan je er dan opzitten en mee zwemmen. Allemaal van die dikke russen op kleine olifantjes. Ik kan je vertellen, niet echt een fraai gezicht, afschuwelijk echt.
Morgen komen Yvette en familie deze kant op. Zij zitten nu aan de andere kant van het eiland dus dan is de rust voorbij haha geintje Yv. Na 2 dagen gaan we dan met z'n allen naar een eilandje hiernaast of eentje verder ik weet het niet. Dat schijnt echt nog het Thailand van 20 jaar geleden te zijn. Er is vrijwel niets. Nou lijkt me heerlijk. Hopelijk hebben die Russen dat dan ook nog niet ontdekt haha...
verder niet veel te vertellen, we genieten, zijn relaxt en dat is fijn!

Dikke kus

• 15 Februari 2017 - 09:28

Jeanne:

Ziet er weer geweldig uit, leuk dat de meiden t ook naar hun zin hebben.geef ze dikke knuffels van mij

• 15 Februari 2017 - 11:24

Claudia:

zo dat klinkt heerlijk, zo hoort vakantie inderdaad te zijn....

• 15 Februari 2017 - 12:15

Dounia:

Haii Dita,

Heerlijk en zo schattig zijn de meiden. Geniet ervan dikke kus xxx!!

• 15 Februari 2017 - 12:22

Dita Molegraaf:

Wat heerlijk dat jullie genieten en kunnen relaxen. En mooi weer wat wil een mens nog meer. Hier is het ook lekker weer maar dan andere temperaturen natuurlijk . Dus ik ga snel met Jan even de straat op Een dikke knuffel voor jullie allen.

• 15 Februari 2017 - 17:33

Joke:

Hoi Dita,

Wat je berichten leek om te lezen, en wat een leuke foto van de kids, geniet nog lekker en ik kijk uit naar de volgende bericht XXX

• 16 Februari 2017 - 09:05

Floor:

Wat zalig he! Ziet er fantastisch uit! Heel veel plezier met Yvet, Jor en de kindjes allemaal!
    Dikke kus voor jullie